На Трухановім острові забетонували 17 із половиною метрів і змонтували 51 метр металевих балок на естакаді Подільсько-Воскресенського мосту

Чер 12, 2004 by

На Трухановім острові забетонували 17 із половиною метрів і змонтували 51 метр металевих балок на естакаді Подільсько-Воскресенського мосту

На Трухановім острові забетонували 17 із половиною метрів і змонтували 51 метр металевих балок на естакаді Подільсько-Воскресенського мосту
Сьогодні на готовий клапоть мосту підняли вагон метра і автобус.
Зводити столичний міст з’їхалося понад 350 будівельників з усієї Україні. Найбільше із Західного реґіону. Столичний заробіток приваблює мешканців Львівської, Тернопільської, Хмельницької областей та Івано-франківщини. Щоправда аби заробити понад тисячу гривень будівельникам доводиться працювати що є сили.
ІВАН РЕДЬКО
керівник мостозагону №2 АТ “Мостобуд”
Дозволяється скільки хоч працювати. І всі хочть більше заробити тому хочуть працювати більше, а для нас необхідні темпи. (…) Середня зарплата на цій ділянці 1.200 грн. Хоча замовник нам виплачує по 840. Де ьереться різниця? За рахунок інтенсивності праці та переработок.
Проте будівельники згодні з прислів’ям, що поспішати треба повільно, адже працюють вони з нетиповими конструкціями, які спеціяльно замовляють у Воронежі. Поки точно не визачено, що поїде подільським мостом перше: метро чи автотранспорт. На думку будівельників, усе ж автівки. Адже для підземки необхідно копати тунель до станції “Вокзальної”, а далі на Поділ. Крім того не визначено, як саме проляже метро на Троєщині.
До кінця року будівельники планують встановити 28 оперть. Звести підкранову естакаду на річці Десенці, змонтувати металоконструкції на естакаді, що на Трухановому острові. Иншу естакаду почнуть зводити в урочищі Горбачисі. Вона буде удвічі коротшою за Труханівську. До холодів дійдуть саміснького берега Дніпра.

Related Posts

Tags

Share This

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *